AIRPARK Valet Service Car Park (External)
Description
Opening hours
- free parking
Characteristics
- Single entry and exit
- Valet
- External
- External closed
Allowed vehicles
Maximum height: 2.1 m
- Motorbikes
- City car
- Sedan car / Small SUV
- Family car / Large SUV
- Utility car
Information
VIP AIRPARK Service It allows you direct access to the Region of Murcia International Airport.
The car park is accessible 24/7.
Parking is offered by VIP AIRPARK .
Cancellation
- The booking can be cancelled until 24 hours before its beginning.
Access
Entry and exit from the car park
on the way
20 minutes before your arrival at the airport, call the driver at the phone number indicated in your confirmation email. The driver will wait for you at your Departures Terminal and will check the vehicle before taking it to the car park.
around the corner
Before retrieving your luggage, call the driver at the phone number indicated in your confirmation email.
The driver will deliver the vehicle to you at the pick-up location.
IMPORTANT INFORMATION
- In case of modification of your date or time of departure or arrival , please contact the number of the driver indicated in your booking confirmation to check the availability of the same;
- In order for the driver to be able to easily recognize your vehicle, at the time of your booking, we recommend that you specify, in addition to the vehicle model, its color;
- In case of exceeding the parking time, we invite you to pay it directly to the driver, according to the hourly rate in force.
Location
Customer reviews
- Jose lorenzo IBad
Parking April 2023
Mi reserva fue para 3 días, del 26.03.'23 al 29.03.'23. Se pe notificó que mi reserva caducaba el 30.03.'23. En la reserva se me facilitavan dos números de móvil para avisar a el chófer tanto 20 minutos. Antes de llegar al aeropuerto como a la llegada al regreso de mi viaje. El día 26 traté de llamar 20 minutos antes de llegar a mi aeropuerto de salida y solo recibía la contestación de una operadora que hablaba en inglés y me facilitaba otro número. Nunca me contestó ningún chófer. Una vez en el aeropuerto, en información pedí ayuda sobre establecer contacto con onepark y se me facilitó muy amablemente un número de Barcelona. Llamé y una operadora me dijo que el horario de atención era de lunes a viernes y que en fin de semana se atendía en inglés. Así que mi hora de facturación se acercaba y decidí dejar el coche en el parking de AENA, por cierto con una tarifa más barata que la de ONEPARK. Mientras formalizaba mi reserva con AENA recibí la llamada de una operaria de ONEPARK pidiéndome que hablara en inglés y le dije que ya no iba a dejarles mi coche. El trato que recibí de ONEPARK fue desastroso. Espero que los 23 € que aboné por adelantado sirvan para que su malísimo servicio al cliente mejore . Por mi parte ya sé con quien no volveré a reservar jamás una plaza de parking.